راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت

دو مرکز مهارت آموزی جدید ویژه بانوان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹ راه اندازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، خدیجه پور عطاکش رئیس اداره امور بانوان منطقه با اشاره به اهمیت فراهم کردن زمینه فعالیت های اقتصادی برای بانوان سرپرست خانوار و هدایت آنان به سوی کارآفرینی و اشتغال زایی گفت: این مراکز با هدف توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار در قالب آموزش و ایجاد اشتغال در مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت راه اندازی خواهد شد.

او افزود: هر کدام از مراکز جدید ظرفیت اشتغال زایی برای بیش از ۳۰ نفر را دارند. ضمن اینکه امکان آموزش و ایجاد اشتغال خانگی برای ۱۰۰ بانو نیز در این مراکز فراهم شده است.

او با بیان اینکه اولین مرکز مهارت آموزی کوثر منطقه در بوستان شقایق زمینه اشتغال برای ۱۸ بانوی سرپرست خانوار را در زمینه تولید پوشاک ایجاد کرده است افزود: دومین مرکز مهارت آموزی در شهربانو برای تولید ماسک و لوازم بهداشتی و سومین مرکز نیز در خصوص قالیبافی فعال خواهند شد.

به گفته پور عطاکش با آماده سازی این دو مرکز، تعداد مراکز مهارت آموزی کوثر در منطقه به ۳ مرکز افزایش می یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه اندازی مراکز مهارت آموزی در پروسه اجرایی قرار گرفته است و در همین زمینه نیز  بازدیدی توسط فاطمه یازرلو معاون توانمند سازی اداره کل امور بانوان و علیرضا فرمیهنی فراهانی معاون توانمندسازی وکارآفرینی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و هیئت همراه از محل ایجاد این دو مرکز جدید صورت گرفت.

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
کد خبر: 5045

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =