اجرای طرح باندینگ و نگهداری درختان در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از آغاز اجرای طرح باندینگ و نگهداری درختان با هدف حفظ و حراست از فضای سبز در نواحی ۴گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: با توجه به ضرورت حفظ و نگهداری  فضای سبز و لزوم رسیدگی به درختان برای جلوگیری از شیوع آفات، مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز با هماهنگی سازمان بوستان ها اقدام به اجرای عملیات باندینگ درخصوص درختان نارون با هدف مدیریت آفت سوسک برگخوار و پوستخوار نارون کرد.

شهردار منطقه۱۳، هدف از اجرای عملیات باندینگ را حفاظت درختان در برابر عوامل خسارت زا، کنترل بیماری و پیشگیری از شیوع و ازدیاد آنها در سال آینده عنوان کرد و اظهار داشت: آفت برگخوار نارون یکی از آفات شایع در فضای سبز شهر تهران محسوب می شودکه فرم زمستان گذران آن زیر پوسته های تنه درختان نارون و اطراف طوقه استقرار یافته و از نیمه دوم اسفندماه به بعد فعال می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نیازسنجی انجام شده توسط کارشناسان فضای سبز، عملیات باندینگ درختان در نقاط مورد نیاز در محدوده نواحی ۴گانه آغاز شد.

علی احمدی در خصوص برگزاری کلاس آموزشی ویژه کارشناسان مرکز تام و نواحی در خصوص انجام عملیات باندینگ درختان خاطرنشان کرد: در این راستا کلاس آموزشی با عنوان نحوه انجام عملیات باندینگ با حضور کارشناسان و نمایندگان اکیپ های اجرایی فضای سبز نواحی برگزار و در خصوص نحوه انجام و مقدار مواد مصرفی توضیحات لازم ارائه شده است.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 50710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =