استعدادهای برتر سالمندان در گنجینه‌های شهر معرفی شدند

شهردار منطقه بیان کرد: در نخستین مرحله از جشنواره گنجینه‌های شهر در منطقه ۱۱، بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و از این تعداد ۱۷ اثر به عنوان اثر شاخص برگزیده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، درباره رویداد گنجینه‌های شهر تهران به عنوان نخستین رویداد استعدادیابی سالمندان شهر تهران گفت: این جشنواره، این مأموریت را پیدا کرده که بخشی از هنرمندان جهان‌دیده شهر تهران را گرد هم آورد.

موسوی با بیان اینکه هنر هنرمندان جهان‌دیده، در این رویداد نشان از طراوت و جوانی روح شرکت‌کنندگان دارد، افزود: در نخستین مرحله از این جشنواره در منطقه ۱۱، بالغ بر بیش از ۶۰۰ اثر که بیشتر آثار دریافتی در رشته‌های صنایع دستی و ادبی بود، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این تعداد ۱۷ اثر به‌ عنوان آثار شاخص و برگزیده برای شرکت در رقابت‌های فرامنطقه‌ای انتخاب شدند که در نهایت از این تعداد ۳ اثر منتخب در ۳ رشته با رأی هیات داوران برگزیده شد.

گفتنی است در این مراسم، هیأت داوران جشنواره در بیانیه‌ای با قدردانی از ارسال آثار در رشته‌های مختلف با اهدای تندیس و لوح سپاس از هنرمندان جهان‌دیده منتخب این رویداد، تجلیل کردند.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 50830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =