واژگونی ۲۰۶ به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: مقارن ساعت ۲۲:۲۱ شب گذشته -۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲- در مسیر بزرگراه صیاد به جنوب بعد از بابایی یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت عدم توانایی در کنترل خودرو واژگون می شود. 

وی ادامه داد: این خودرو پس از واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از طی یک مسافت بالاخره در همان محل متوقف می گردد.


سرهنگ شریفی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این ۲۰۶ را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل کرد.


وی گفت: خوشبختانه راننده و ۳ سرنشین دیگر این ۲۰۶ از این حادثه جان سالم بدر بردند و خبر دیگر آنکه به خودرو و شخص دیگری نیز خسارت مالی و جانی وارد نیامد.


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده و حتما قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کرده و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 51172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =