هماهنگی شورا و شهرداری تهران برای تحولات ترافیکی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بر وجود هماهنگی شهرداری و شورای شهر تهران برای اجرای تحولات در حوزه ترافیک شهر تاکید کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون موضوع حمل و نقل اظهار کرد: موضوعی که در بحث حمل و نقل در تهران خیلی مهم است، موضوع حمل و نقل عمومی است که اقدامات خوبی را در جلسات می‌شنویم و می‌بینیم که شهرداری تهران در حوزه طرح تحولات ترافیک با شورای شهر هماهنگ هستند.

وی ادامه داد: در جهت افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، فعالیت‌هایی در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تلاش‌ها ثمربخش باشد و در سال آینده با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوس، واگن‌های مترو و تاکسی بتوانیم وضعیت بهتری را در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان شاهد باشیم.

موسوی‌پور افزود: در موقعیت‌های خدمات  شهری در حوزه های مختلف با شهرداری همکاری داریم؛ به خصوص در مواقع بارش برف و باران. ما در مراکز پخش ماسه و نمک نیرو داریم که با نیروهای خدمات شهری هماهنگ هستند؛ حتی کنار کمپرسی‌ها و کامیون‌های حمل شن و ماسه هم نیروهای ما در کنار نیروهای خدمات شهری حضور دارند و به بخش‌هایی که ما بیشترین مشکل را داریم هدایت می‌شوند که مشکلات برطرف شود.

وی تاکید کرد: پیام مشترکمان هم به شهروندان این است که در زمانی که برف و باران وجود دارد، سعی کنند سفرهای غیر ضروری انجام ندهند و اگر در منزل یا محل کار هستند، یک یا دوساعت فرصت به خدمت‌گذاران در پلیس راهنمایی رانندگی و خدمات شهری بدهند که بتوانند معابر را برای تردد آماده کنند.

انتهای پیام/

۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 51604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =