اجرای پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه‌ اولی و نوجوان در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از آغاز پویش ماه مهربانی در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به رسالت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در احیای ارزش‌ها و باورهای دینی گفت: پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه‌اولی و نوجوان در سطح منطقه ۱۱ به اجرا درآمد.

موسوی افزود: این پویش با هدف افزایش همدلی و محبت بین دختران نوجوان و خانواده‌هایشان و ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط  معنوی در خانواده‌ها، تکریم و تشویق آنان در انجام فرائض دینی امسال نیز به مرحله اجرا درآمد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح جزئیات پویش افزود: پویش ماه مهربانی شامل دو بخش دختران روزه‌اولی و دختران نوجوان بوده که در بخش دختران روزه اولی، تقویم ۳۰ روزه این ماه همراه با فعالیت‌های مختص هر روز آن در قالب بسته‌های فرهنگی در همه مدارس ابتدایی دخترانه سطح منطقه توزیع شده و دختران ۹ ساله مطابق با تقویم، فعالیت‌های خود را در قالب عکس و فیلم به دبیرخانه این پویش در اداره امور بانوان ارسال می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: در بخش دختران نوجوان ۳ محور شامل روایت ماه مهربانی، ماه مهربان در محله ما و مسجد محله من تعیین شده که دختران نوجوان روایتگری و عکس و فیلم‌های خود را با محوریت‌های یادشده به صورت روزانه ارسال می‌کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی ادامه داد: این پویش در نظر دارد از این تقارن و فرصت مغتنم بهره ببرد و به عنوان ماهی شاد و خاطره‌انگیز برای دختران روزه‌اولی، همدلی و محبت بین اعضای خانواده و محله خود را تقویت و روایت کند.

مطابق اعلام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ از دختران روزه اولی دعوت می‌شود به منظور شرکت در پویش ماه مهربانی، آثار خود را در قالب عکس، کلیپ  به شماره ۰۹۲۱۱۶۲۵۶۳۵ در پیام‌رسان بله ارسال کنند. گفتنی است در پایان ماه مبارک رمضان به بهترین آثار ارسال‌شده پس از داوری، جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

طبق این اعلام مهلت ارسال آثار تا ۲۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به سایت‌های زیر مراجعه کنند:

تلگرام: zanan-khanevade

بله: zananvakhanevadh

اینستاگرام: zananvakhanevade

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
کد خبر: 51697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =