تمرین عملیاتی اطفاء حریق در بیمارستان فوق تخصصی برکت

با همکاری ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۲۲ و بیمارستان فوق تخصصی برکت مانور تمرین عملیاتی اطفاء حریق و تخلیه امن در این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، ایرج عظیمی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۲ در خصوص اهداف و چگونگی برگزاری این مانور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر یک از مناطق ۲۲گانه شهر تهران با ویژگی‌ ها و شاخصه‌های مختص خود شناخته می شوند؛ منطقه ۲۲ نیز بواسطه بلندمرتبه‌ سازی ساخت و وجود ساختمان‌های مسکونی و تجاری بلندمرتبه شناخته می شود.

وی افزود: در مقابل وجود حجم زیاد این ساختمان‌های بلندمرتبه، بحث امداد و نجات، مباحث مرتبط با آتش‌نشانی، حریق و سایر مسایل ایمنی مربوط به آنها اهمیت پیدا می کند. آنچه که در این میان مهم بنظر می رسد اینکه تلاش کنیم تا با سیاستگذاری درست و تدابیر لازم مخاطرات را کاهش و زنجیره‌های دفاعی را مستحکم‌تر و به دنبال آن تاب آوری شهری را افزایش دهیم که بخشی از این موضوع به همگرایی با سازمان‌های خدمات‌رسان برمی‌گردد تا بحران بوجود آمده به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

عظیمی تصریح کرد: دراین مانور موضوعاتی چون ایجاد هماهنگی، پشتیبانی، تصمیم‌سازی و ارتقای سطح آمادگی ارکان ستاد مدیریت بحران منطقه، بهره گیری از توان و امکانات ستاد مدیریت بحران و نیز همکاری و مشارکت کارگروه های تخصصی، با در نظر گرفتن پیامدهای ناشی از حریق در محدوده جغرافیایی منطقه ۲۲ مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 53081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =