بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۴ از پروژه‌های فعال در سطح منطقه

شهردار منطقه ۱۴ از روند اجرایی پروژه‌های سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی و برخی موانع پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه، به همراه معاونان و مدیران شهری خود از پروژه های سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و برخی موانع قرار گرفت.

امیر شهرابی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران، دستورات لازم را در خصوص تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر نمود و افزود: مدیریت شهری با تمام توان، فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد، از این رو همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط سطح منطقه می اندیشیم و مصمم هستیم که فضای زیست بهتری را برای شهروندان ایجاد کنیم.

شهرابی افزود: یکی از اولویت های مهم شهری به‌سازی و باسازی بوستان ها، پارک‌ها و مجموعه های تفریحی است. تحقق این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

وی تأکید کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم، رعایت شاخصه های کیفی مدنظر، بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این بازدید میدانی ۴ ساعته از مقبره شهدا، بوستان نارنج، مزرعه خانواده، باغ گیاه‌شناسی، اداره فضای سبز، کلینیک گل و گیاه، سایت برف روبی، انبار مرکزی، انبار فضای سبز، بوستان ترنج، محوطه بازارچه و سوله بحران منطقه ۱۴ انجام گرفت.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 53103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =