طرح ضربتی و سراسری انضباط شهری در منطقه ۱۱ به اجرا درمی‌آید

شهردار منطقه ۱۱ از برنامه‌های این منطقه برای اجرای طرح ضربتی و سراسری انضباط شهری برابر با حکم قانون و همکاری ویژه پلیس راهور و عوامل انتظامی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن بیان این نکته که از مهم‌ترین موضوعات منطقه ۱۱ به عنوان منطقه مرکزی تهران، رفع سد معبر و ایجاد انضباط شهری است، گفت: طرح ضربتی و سراسری انضباط شهری در منطقه ۱۱، برابر با حکم قانونی از مقامات فضایی و با همکاری ویژه پلیس راهور و عوامل انتظامی در منطقه ۱۱ به اجرا درمی‌آید.

موسوی توضیح داد: در این طرح به صورت مستمر و در طول روز با استفاده از ظرفیت‌های موجود و به استناد قانون با متخلفین سدمعبرکننده در معابر برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین بیان کرد: در این اقدام که برابر حکم مقام قضایی، با همکاری ویژه راهور و عوامل انتظامی در معیت مأمورین و اکیپ‌های معبربان به صورت ویژه و محوری در حال اجراست، نسبت به اعمال قوانین رانندگی، جریمه و هدایت مصادیق سد معابر سیار وانتی و... اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

وی ضمن درخواست از شهروندان به منظور همکاری در استقرار نظم و انضباط شهری و جلوگیری از انسداد معابر و تسهیل در رفت‌وآمد مردم در معابر ادامه داد: باید توجه داشت، مظلوم‌نمایی برهم‌زنندگان نظم عمومی، مورد حمایت قرار نگیرد و امیدواریم شهروندان مسؤول، مدیریت شهری را در نیل به اهداف والای زیست‌پذیری شهری که همانا جلب رضایت شهروندی است، یاری کنند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 53126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =