برپایی ایستگاه حال خوب در گذر بوستان دانشجو، بوستان اوستا، میدان راه‌آهن و میدان منیریه

شهردار منطقه ۱۱ از برپایی چادر سلامت (ایستگاه حال خوب) در ۴ نقطه حساس منطقه، شامل بوستان دانشجو، بوستان اوستا، میدان راه‌آهن و میدان منیریه به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه) با شعار «حال خوب، ساختی است» گفت: چادرهای سلامت منطقه ۱۱ با هدف آگاهی‌بخشی و حساس‌سازی عموم شهروندان به موضوع سلامت با محوریت شعار روزشمار هفته «سلامت خانواده نسبت به سلامت خود»، به همت اداره سلامت منطقه و با مشارکت اداره بحران و مرکز بهداشت در چهار نقطه مهم سطح منطقه ۱۱ برپا شد.

موسوی با اشاره به محل برپایی این چادرها ادامه داد: این چادرها با توجه به نقاط پرتردد منطقه تعیین شدند که شامل بوستان دانشجو، بوستان اوستا، میدان راه‌آهن و میدان منیریه می‌شوند.

گفتنی است شهرداری منطقه ۱۱ به همت خانه‌های سلامت، اداره اجتماعی نواحی و سراهای محلات، نسبت به برپایی میز خدمت و ارائه خدمات سلامت‌محور مشاوره‌ای و پزشکی رایگان اعم از غربالگری فشارخون و قندخون و مراقبت از دهان و دندان و دوام و ایمنی اقدام کرده که این اقدام در طول هفته از ساعات ۸ تا ۱۴ با اجرای موسیقی با محوریت شعار روزشمار هفته، نمایش عروسکی و مسابقات شاد و پرنشاط ویژه کودکان و نوجوانان و سالمندان و... همراه است.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 53198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =