برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی جمعیت در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ خبر داد: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی جمعیت با محوریت «ترویج فرزندآوری» از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در چهار گذر پرتردد منطقه ۱۱ با اجرای برنامه‌های متنوع سلامت‌محور به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به هفته ملی جمعیت گفت: با توجه به اهمیت جوانی جمعیت، موکب‌های سلامت‌محور در چهار گذر پرتردد، در نواحی چهارگانه شامل بوستان دانشجو، میدان منیریه، بوستان دامپزشک و میدان راه‌آهن با ویژه‌برنامه‌های شاد و متنوع با موضوع فرزندآوری از ۲۴ اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: مسابقات نقاشی و ورزشی، گریم کودکان، توزیع بسته‌های بهداشتی برای کودکان، اجرای نمایش با محوریت فرزندآوری، مشاوره‌های فردی و تغذیه، میزهای خدمت «سنجش قند خون و فشار خون» موسیقی، نمایش عروسکی و اهدای هدایای سلامت‌محور از جمله برنامه‌های موکب‌های فرهنگی در هفته جوانی جمعیت در این منطقه بوده است.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره گفت: ارائه برنامه‌ها در موکب‌ها برای رفاه حال شهروندان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپا شد.

عموزاده با اشاره به برنامه‌های دیگر در این هفته ادامه داد: موکب‌های فعال در سطح نواحی نیز با همین مضمون برگزار شده که عبارت‌اند از همایش آموزشی با عنوان «جوانی، جمعیت و سلامت باروری» با مشارکت بیمارستان پارسا و به میزبانی بیمارستان فارابی و ‌جشن بزرگ «فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند»  در بوستان دامپزشکی برپا شده است.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 54849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =