اجتماع مردم شمیرانات در امام‌زاده صالح(ع) برگزار شد

اهالی شمیرانات با هدف سوگواری و عزاداری شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم(ع) اجتماع کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و هیات همراه ایشان دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، معاونین و مدیران شهری این منطقه در کنار مردم شمیرانات با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع)،  حجت الاسلام و المسلمین دانشمند و نوحه خوانی مداحان اهل بیت در آستان امام‌زاده صالح علیه السلام تجریش برگزار شد.

شایان ذکر است بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی یکشنبه_ سی ام اردیبهشت_ پس از افتتاح سد قیز قلعه سی در مسیر افتتاح پروژه ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد در این حادثه به شهادت رسیدند.

گفتنی است؛ همزمان با مراسم سوگواری در مرقد مطهر امام زاده صالح (ع) مردم تهران نیز با تجمع در میدان ولیعصر (عج) به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 54893

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =