ثبت شاخص ۵ در جدول داده‌های کیفیت هوای تهران مربوط به کدام منطقه است؟

امروز - چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۷۲ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۷۵ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود و امروز - چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳- نیز شاخص آلودگی هوا روی عدد ۷۲ است و کیفیت هوای پایتخت همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۸ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و در سه ایستگاه دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴، سرخه حصار در منطقه ۱۳ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ وضعیت پاک (سبز) ثبت شده که بهترین شرایط مربوط به ایستگاه شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۵ است.

این در حالی است که در ۴ ایستگاه ( شهرداری منطقه ۱۱، میدان فتح.منطقه ۹، پاسداران.منطقه ۳ و شهرداری منطقه ۱۵) وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده که ایستگاه پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۱۴۰ آلوده‌ترین نقطه بین این ایستگاه ها است. همچنین عدد شاخص در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه (قرمز) را نشان نمی‌دهد.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۵۷ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال ۱۴۰۲ ، ۸ روز هوای پاک ، ۵۲ روز هوای قابل قبول و ۳ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 54934

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =