راه‌اندازی قربانگاه منطقه ۱۹ با ظرفیت عرضه بیش از ۲ هزار دام بهداشتی

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از راه‌اندازی بزرگترین جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام همزمان با روزهای عرفه و عید سعید قربان در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور با اشاره به ظرفیت عرضه بیش از ۲ هزار راس دام سبک در قربانگاه منطقه بیان کرد: این قربانگاه به عنوان بزرگترین قربانگاه مناطق شهرداری تهران با هدف عرضه دام های بهداشتی  و سهولت دسترسی شهروندان برپا می شود.

وی ادامه داد: جایگاه عرضه دام با هدف جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام به مساحت ۶ هزار متر مربع با ۲۲ آغل به همراه ۲ جایگاه عوامل دامپزشکی و بهداشت در یک فضای سرپوشیده در محله شکوفه بلوار بخشنده، تقاطع ارسطو آماده سازی شده است.

این مسئول با اشاره به حضور دامپزشک در جایگاه عرضه دام بهداشتی به منظور ارائه دام های سالم و معاینه شده و  سلاخ برای ذبح رایگان دام‌ها افزود: این جایگاه مجهز به سیستم عابر بانک، چهار چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه، آبسردکن، سیستم نوبت دهی، بخش پاسخگویی به سوالات شرعی، ترازوی شاخص، باسکول و اورژانس خواهد شد.

 سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ اظهار کرد: شهروندان می توانند از صبح روزهای عرفه و عید قربان برای تهیه دام مورد نیاز به این مکان مراجعه کنند.

انتهای پیام /

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 56175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =