ثبت ۷۵ روز هوای قابل قبول از ابتدای سال در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۱ قرار دارد و کیفیت هوا پس از ثبت پنج روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، امروز- سه‌شنبه ۲۹ خردادماه- قابل قبول است.

به گزارش شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۰۶ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز- سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳- کیفیت هوا قابل قبول است و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۱ قرار دارد.

با وجود ثبت هوای قابل قبول در ۱۶ ایستگاه، چهار ایستگاه سرخه‌حصار در منطقه ۱۳ با ثبت شاخص ۳۳، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با ثبت شاخص ۲۸، ایستگاه پونک در منطقه پنج با ثبت شاخص ۴۴ و اقدسیه در منطقه یک با ثبت شاخص ۵۰ هوای پاک را نشان می‌دهند.

همچنین ایستگاه شادآباد در منطقه ۱۸ عدد ۱۰۶، شهرداری منطقه ۱۱ عدد ۱۱۳، شهرداری منطقه ۱۹ عدد ۱۳۲، میدان فتح در منطقه ۹ عدد ۱۱۴، وردآورد در منطقه ۲۲ عدد ۱۴۳، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ عدد ۱۰۷، شهرداری منطقه ۱۵ عدد ۱۲۹ و فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ عدد ۱۱۰و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۷۵ روز هوای قابل قبول و ۱۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۷۵ روز قابل قبول و ۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر پنج روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای قابل قبول در پایتخت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 56303

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =