برنامه‌های تفریحی و آموزشی بوستان ترافیک منطقه ۱۹ در فصل تابستان آغاز شد

بوستان آموزش ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان معاون حمل و نقل ترافیک با اشاره به افزایش مراجعین به بوستان ترافیک همزمان با آغاز تعطیلات تابستان و تعطیلی مدارس بیان کرد: با آموزش مباحث ترافیکی به صورت تئوری و عملی همراه با بازی، تفریح، سرگرمی و مهارت عملی میزبان کودکان و نوجوانان هستیم.

وی ادامه داد: شروع فصل تابستان و اوقات فراغت تابستانه فرصتی مغتنم را فراهم آورده تا پارک آموزش ترافیک با استفاده از ظرفیت های مطلوب و زیرساخت های موجود خدمات آموزش مقدماتی، تخصصی و روانشناسی ترافیکی را ارائه دهد.

به گفته این مسئول در این بوستان برنامه های ورزش صبحگاهی، کارگاه آموزشی دوچرخه سوای، عبور و مرور ایمن، تکالیف سرنشین خودرو، بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی عابر پیاده، آشنایی با انواع حمل و نقل عمومی و... برای مراجعین در سنین مختلف تدارک دیده شده بود.

پنداریان بیان کرد:مسئولان مدارس و مراکز آموزشی می توانند برای استفاده از خدمات تفریحی و آموزشی بوستان ترافیک با شماره ۰۹۳۹۴۱۱۰۸۶۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام /

۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 56761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =