شناسایی و ساماندهی ۱۹۸ معتاد متجاهر از فضاهای بی‌دفاع شهری منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: از ابتدای تیرماه طی چندین مرحله ۱۹۸ معتاد متجاهر از فضاهای بی‌دفاع شهری در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی جمع‌آوری شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور اظهار کرد: در زمینه رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی طبق برنامه ریزی ها ابتدا شناسایی محل‌های تجمع افراد و سپس اعزام اکیپ گشت به آن محل‌ها انجام می شود.

وی ادامه داد: با مشارکت پلیس مواد مخدر، یگان حفاظت و پلیس راهور بزرگراهی ضمن انسداد محدوده شرق به غرب و بلعکس بزرگراه آزادگان نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر در کلونی های رفیوژ میانی این بزرگراه اقدام شد.

به گفته این مسئول ساماندهی معتادین متجاهر با قوت تمام در معابر، فضاهای بی‌دفاع شهری و بزرگراه‌های نواحی پنجگانه در حال اجراست و از ابتدای تیرماه، ۱۹۸ معتاد متجاهر و بی خانمان شناسایی و در مراکز تعیین شده ساماندهی شده‌اند.

اخگر پوراظهارکرد: باتوجه به اینکه رسیدگی به امنیت، آسایش و رفاه شهروندان حائز اهمیت است در همین راستا طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان و افراد آسیب دیده اجتماعی به صورت مستمر در این منطقه انجام می شود.

سرپرست شهرداری منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده محل‌های تجمع معتادین متجاهر و کارتن خواب ها با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس تا نسبت به جمع آوری و ساماندهی این افراد اقدام شود.

انتهای پیام /

۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
کد خبر: 57333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =