موکب علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)؛ پایگاهی برای تمدن‌سازی نوین اسلامی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از موکب حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در عمود ۷۰۷ گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این موکب استفاده و بهره‌بردن درست از امکان مردمی و نیروهای داوطلب است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، علیرضا نادعلی با حضور در موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، بهره‌بردن از نیروهای داوطلب در این موکب را ستود و بیان کرد: این بهره‌مندی چه از اصناف مختلف برای خدمت به مردم با هدف ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی آن مجموعه‌ها و چه از خود عناصر داوطلبی که در اینجا با نام‌نویسی حضور پیدا می‌کنند استفاده می‌شود و اینها می‌تواند، الگو باشد.

وی افزود: ️به نظرم این موکب به عنوان موکب نمونه‌ای که هم ایرانی‌ها در آن بتوانند بحث‌های فرهنگی خودشان را دنبال کنند و اسکان موقت و استراحتی داشته باشند و هم به‌گونه‌ای بشود که عراقی‌ها هم بتوانند اینجا مراجعه داشته باشند و بعد از مدتی بین‌المللی‌تر شود؛ چراکه با این پیشرفتی که هر سال در برگزاری مراسم اربعین داریم، پیش‌بینی می‌کنیم اینجا کماکان پرچمش بلند باشد و اتفاقاتش هر سال جلوتر و بهتر از سال گذشته شود و برای همه ما مایه افتخار است.

نادعلی همچنین با تأکید بر اینکه از خدا بخواهیم که اینجا را به عنوان پایگاه و جایگاهی برای ایفای نقش خودمان در ساخت تمدن نوین اسلامی قرار دهد، گفت: اینجا باید پایگاهی باشد که همواره روی آن حساب کنیم و آن را تقویت کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات خادمین موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تصریح کرد: در شورای اسلامی شهر تهران وظیفه خودمان می‌دانیم هم در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و هم در بخش‌های مختلف دیگر ان‌شاالله آنچه وظیفه‌مان است انجام دهیم تا دغدغه رفع موانع موجود در خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی برطرف شود.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 59086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =