دفاع مقدس، الگوی تمام‌نشدنی برای همه نسل‌ها/ بزرگداشت هفته دفاع مقدس تکلیف همه ارکان نظام است

مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: دفاع مقدس الگوی تمام‌نشدنی برای همه نسل‌ها و گنجینه عظیم و ارزشمندی است که فرهنگ آن باید به روشی هنرمندانه استخراج و برای نسل کنونی و آتی تبیین شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده، مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران ضمن یادآوری این مطلب که بزرگداشت هفته دفاع مقدس مختص بسیج نیست، گفت: متأسفانه در ایام کرونا مناسبت‌های ملی و مذهبی کمی کمرنگ شد. نباید اجازه دهیم روح دفاع مقدس در جامعه به دست فراموشی سپرده شود؛ زیرا اگر این موضوع تحقق یابد، دچار خسران خواهیم شد و بزرگداشت هفته دفاع مقدس تکلیف همه ارکان نظام است.

وی با اشاره به تقارن امسال هفته وحدت با دفاع مقدس بر لزوم برنامه‌ریزی برای تبلیغات محیطی پرشور در سطح شهر تأکید کرد و افزود: شایسته است فضاسازی و مناسب‌سازی شهر، اکران و نصب طرح‌های دفاع مقدس، نصب تمثال شهدا و طرح‌های جدید دفاع مقدس متناسب با ایام برنامه‌ریزی و اکران شود.

حسن‌زاده همچنین بیان کرد: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه در مورد مباحث مربوط به برنامه‌های بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 59341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =