برگزاری جشنواره ورزشی سازمان بسیج شهرداری تهران در حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با تأکید بر ضرورت تحرک، نشاط و سلامتی در بدنه اداری از برگزاری جشنواره ورزشی در این سازمان و سراسر حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده، مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر ۸ سال جنگ تحمیلی از برگزاری جشنواره ورزشی به همین مناسبت در این سازمان، مراکز زیرمجموعه و حوزه‌های ۳۳گانه بسیج شهرداری تهران خبر داد.

بر اساس این گزارش، حسن‌زاده با تأکید بر ضرورت تحرک، نشاط و سلامتی در بدنه اداری سازمان افزود: سازمان بسیج شهرداری تهران با استفاده از فرصت هفته مبارک دفاع مقدس، مجموعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی‌ای را برای پاسداشت و غنابخشیدن محتوایی به این ایام در نظر گرفته که از جمله آنها برپایی این جشنواره ورزشی با هدف ایجاد نشاط سازمانی و اداری بوده است.

وی با اشاره به رشته‌های ورزشی این جشنواره ادامه داد: روز سه‌شنبه، ۳ مهرماه، طی ابلاغ دستورالعمل سازمان به حوزه‌های ۳۳گانه، مقرر شد این مسابقات برای برادران بسیجی در سه رشته شطرنج، فوتبال‌دستی و تنیس روی میز به اجرا درآید؛ همچنین روز چهارشنبه، ۴ مهرماه، برای خواهران در سه رشته شطرنج، تنیس روی میز و دارت برگزار خواهد شد که در پایان به نفرات برتر، هدایایی از سوی هر حوزه اعطا خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران سپس از اجرای مسابقات ورزشی برای برادران و خواهران شاغل در سازمان و مراکز زیرمجموعه آن خبر داد و بیان کرد: هم‌زمان با برگزاری مسابقات یادشده، مسابقاتی نیز برای برادران در سه رشته دارت، فوتبال‌دستی و تنیس روی میز، میان بدنه اداری سازمان و ۳ مرکز زیرمجموعه آن، شامل مرکز آفرینش‌های هنری، مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدا و مرکز تبادل کتاب به اجرا درآمد که همین مسابقات قرار است روز یکشنبه هفته آینده، برای خواهران همین مراکز به اجرا درآید.

گفتنی است طراحی و نصب پوستر ورزشی در ساختمان‌های اداری سازمان و حوزه‌های ۳۳گانه از دیگر اقدامات انجام‌شده اداره تربیت بدنی سازمان بسیج شهرداری تهران بوده است.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 60150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =