فصل جدید کارگاه‌های آموزشی در مجموعه شهربانو منطقه۸

همزمان با فصل پاییز، سومین دوره ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی و هنری در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو یک منطقه۸ آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه همزمان با راه‌اندازی مجدد مجموعه شهربانو یک، فعالیت‌ها و کلاس‌های آموزشی خود را به دو صورت رایگان و ثبت‌نامی آغاز کرد.

میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو یک در فصل بهار و تابستان تعداد ۲۵کلاس آموزشی و هنری به صورت رایگان ویژه بانوان و دختران را در مجموعه مختص بانوان برگزار کرد.

وی اجرای این طرح در شش‌ماه اول سال را با هدف شناسایی، شکوفایی و توانمندسازی استعدادهای بانوان و دختران سطح محلات اعلام کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های رایگان در راستای کمک به اقشار سطح محلات و گذراندن اوقات فراغت دختران بوده و این دوره‌ها به صورت گروهی با حضور اساتید برجسته انجام شده و تا پایان‌سال ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ تصریح کرد: در فصل بهار و تابستان تعداد ۲۵ کلاس با حضور ۴۳۰ نفر  برگزار و با درخواست بانوان، فصل جدید ثبت‌نام‌ها همزمان با فصل پاییز نیز آغاز شده است.

گفتنی است در طرح پاییزه مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو یک، نسبت به عضوگیری برای مشارکت حداکثری بانوان منطقه۸ اقدام شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های مجموعه شهربانو یک با شماره ۷۷۶۹۲۵۳۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 60241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =