لایروبی انهار سطح منطقه ۱۷ انجام شده است/ آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به بارندگی‌های صبح امروز گفت: عوامل اجرایی خدمات شهری از روزهای قبل طبق روال همیشه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نسبت به لایروبی انهار و کانال‌های منطقه اقدام کرده بودند تا از بروز هر گونه آبگرفتی و آب‌ماندگی جلوگیری به عمل آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به بارندگی های امروز، گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی های شدید و احتمال ایجاد سیلاب در برخی مناطق، شهرداری منطقه ۱۷ همچون شهرداری های سایر مناطق در آماده باش کامل هستند.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: عوامل اجرایی خدمات شهری از روزهای قبل طبق روال همیشه و برنامه ریزی های انجام شده، نسبت به لایروبی انهار و کانال های منطقه اقدام کرده بودند تا از بروز هر گونه آب گرفتی و آب ماندگی جلوگیری به عمل آید.

سیفی اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری به طور مستمر در سطح معابر نواحی سه گانه حضور دارند و در حال خدمت رسانی هستند تا شهروندان به راحتی تردد کنند.

وی گفت: همه کارگرهای خدمات شهری در پست های خود مستقر هستند و ادوات و ماشین آلات نیز در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز به کارگیری شوند.

شهردار منطقه ۱۷، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه آب گرفتگی، با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا عوامل خدوم خدمات شهری در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
کد خبر: 60280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =