رئیس شورای شهر و شهردار تهران به مقام والای شهید نصرالله ادای احترام کردند

رئیس شورای شهر و شهردار تهران عصر امروز با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در معیت مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر، امروز -سه‌شنبه دهم مهرماه ۱۴۰۳- در دفتر حزب‌الله لبنان در پایتخت حضور یافت.

ایشان با حضور در دفتر حزب‌الله در تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت «سیدحسن نصرالله»؛ دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.

مراسم عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله از صبح روز یک‌شنبه به مدت سه روز در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برقرار است.

عبدالله صفی الدین نماینده حزب‌الله لبنان در تهران میزبان مدعوین در این سه روز است.

از روز گذشته تعدادی از مقامات و شخصیت‌ها برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله در تهران حضور یافتند.

شهردار تهران همچنین در حاشیه حضور در دفتر حزب الله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با این شهادت ثلمه بزرگی به اسلام وارد شد و شهید سیدحسن نصرالله یک عالم بزرگ و مجاهد کبیر بود اما این خون پاک آغاز سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم ننگین صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه بهای خون حاج قاسم اخراج آمریکایی ها از غرب آسیا خواهد بود، افزود: با خون شهید سیدحسن نصرالله هم این اخراج سرعت پیدا می کند و هم بسته شدن پرونده رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی. لذا آنها کف روی آب هستند و آنچه باقی خواهد ماند حق و حقیقت و مقاومت است.

زاکانی ادامه داد: آینده جغرافیای منطقه و به تبع آن آینده جهان بر مدار آگاهی و بیداری مردم و در منطقه ما بر پایه مقاومت است که محور این مقاومت نیز حزب الله دلیر است. هزاران لعنت بر کسانی که دستشان را به این خون پاک آغشته کردند و هزاران درود به این شهید و رهروان راه او. 

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 60378

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =