حزب الله بالنده‌تر و جنگنده‌تر از دیروز مقابل اسرائیل غاصب خواهد ایستاد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سید حسن نصرالله با مدیریت بالای خود حزب الله را از جریان حاشیه ای به جریان متنی تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: ایشان سعی می کردند دیده نشوند اما به وظایف خود به درستی عمل کنند. درگیری های بسیار شدیدی در لبنان اتفاق افتاد اما مدیریت ایشان در ساحت داخلی و خارجی اتفاقات عجیبی را رقم زد و درگیری ها به همگرایی ملی تبدیل شد.

وی افزود: تمام کشورهای جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله را یکی از بزرگترین فرماندهان این جبهه می دانستند. ما انسجام ملی را در دفاع از حق مسلمانان به ویژه مردم مظلوم لبنان شاهد بودیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایشان با مدیریت بالای خود حزب الله را از جریان حاشیه ای به جریان متنی تبدیل کرد، یادآور شد: همین خصوصیات بود که دشمن را به جایی رساند که با ۸۵ بمب یک تنی منطقه را شخم بزند تا او را از جبهه مقاومت بگیرد. حزب الله به اندازه ای فرمانده و شخصیت تربیت کرده که یقین دارم در روزهای آینده حزب الله بالنده تر و جنگنده تر از دیروز مقابل اسرائیل غاصب خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 60294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =