دیدار مهدی بابایی و محمدمهدی حسن‌زاده با خانواده معظم شهید احمدی

عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور در منزل شهید پوریا احمدی به مقام این شهید گرانقدر ادای احترام کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، عصر روز گذشته، مهدی بابایی، عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به همراه محمدمهدی حسن‌زاده، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران به خانه شهید پوریا احمدی (از بسیجیان شهید در فتنه ۱۴۰۱) رفتند و با خانواده معظم این شهید، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حسن‌زاده با تأکید بر اینکه فتنه دشمنان اسلام هرگز تمامی ندارد و بسیجیان آگاه از آن غافل نیستند، گفت: همواره در طول همه این سال‌ها، شهدای گران‌قدر ما با اهدای خون پاک خود ثابت کرده‌اند نخواهند گذاشت هیچ دسیسه‌ای علیه نظام مقدس اسلامی به ثمر نشیند و درخت تنومند انقلاب، مستحکم و پابرجا به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی ضمن تجلیل از صبر و ایمان مادر بزرگوار این شهید، حمایت همه‌جانبه و مستمر مسؤولان از خانواده‌های معظم شهدا را سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های آنان برشمرد و یادآور شد: ما همچنان پای حفظ این نظام ایستاده‌ایم و راه شهدا در ایران ادامه دارد.

شهید پوریا احمدی متولد ۱۳۵۷ بود و در تهران، خیابان پیروزی (محله شکوفه) به همراه همسر و دو دختر خود به نام فاطمه و هلما زندگی می‌کرد.

این شهید گران‌قدر با ۲۵ سال سابقه فعال در بسیج، همواره در بزنگاهای انقلاب در میدان حضور داشت و سرانجام در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در خیابان نبرد در اثر درگیری با اغتشاش‌گران، مورد اصابت ۹ ضربه چاقو در ناحیه چپ بدن قرار گرفت که به دنبال آن، پس از ۱۴ روز بستری در بیمارستان، بعدازظهر ۱۲ مهرماه به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 60475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =