داماد امام موسی صدر: رژیم صهیونیستی کیان فرهنگی کشورهای مسلمان را هدف گرفته است

"سوگواره سید" با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، محمد آخوندی، مهدی پیرهادی، علی اصغر قائمی، مهدی بابایی، نرجس سلیمانی، نرگس معدنی‌پور، سوده نجفی و زهرا شمس احسان از اعضای شورا، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی فیروزان داماد امام موسی صدر در سوگواره شهید سید حسن نصرالله که عصر امروز - چهارشنبه ۱۱ مهرماه- در خانه موزه شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: امام موسی صدر معتقد بودند که اسرائل یک رژیم غاصب نیست بلکه مجموعه کیانی است که با کیان امروز ما در فرهنگ، هویت، اقتصاد و اجتماع در تقابل است و با دشمنی روبه‌رو هستیم که تمام این موارد را هدف گرفته است.

وی افزود: اسرائیل کیان فرهنگی کشورهای اسلامی را از طریق جریان‌های مختلف در رسانه‌ها، کتب و فیلم‌ها هدف قرار داده‌ است.

فیروزان با بیان اینکه راه حل امام موسی صدر برابر این رژیم، جامعه مقاوم در بخش رسانه، اقتصاد، فرهنگ و دیگر بخش‌هاست، یادآور شد: آنچه حزب‌الله و شیعه در این قرن شکل داده یک مجتمع مقاوم است و از جمله می‌توان به المنار اشاره کرد که منبع موثقی به ویژه در اسرائیل برای آگاهی از درگیری‌هاست. جمعی از شیعیان که کمک می‌کنند مقاومت فعالیت کند در دنیا کم نیستند و به همین دلیل امید به پیروزی نسبت به ۳۰ تا ۴۰ سال قبل که زمان آغاز مقاومت است، بالاست.

داماد امام موسی صدر همچنین تصریح کرد: شهید رجایی و شهید باهنر این انقلاب را ساختند و در جریان مقاومت نیز باید طلایه‌داران مسیر را می‌ساختند که پیروان از آن عبور کنند.

گفتنی است "سوگواره سید" با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، محمد آخوندی، مهدی پیرهادی، علی اصغر قائمی، مهدی بابایی، نرجس سلیمانی، نرگس معدنی‌پور، سوده نجفی و زهرا شمس احسان اعضای شورا، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری، مهرداد باقری مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، مقداد محتشم آرا رئیس مرکز حقوقی شهرداری، وحیدرضا انارکی شهردار منطقه ۱۲ و فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 60486

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =