دومین سالگرد شهید پوریا احمدی برگزار شد

مراسم دومین سالگرد شهادت شهید امنیت «پوریا احمدی» با حضور مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، کارکنان سازمان بسیج شهرداری و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری و عموم شهروندان و همچنین خانواده این شهید والامقام در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در حاشیه این مراسم ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهدای مدافع حرم و امنیت، بویژه شهید پوریا احمدی گفت: شهدای امنیت از جایگاه ویژه‌ای در بین دیگر شهدایی که برای اقتدار و استحکام نظام اسلامی فداکاری کرده‌اند برخوردار هستند.

وی افزود: دو سال پیش به دنبال مرگ دختری سروصدای آشوب‌هایی در گوشه و کنار میهن بلند شد و تجمع‌هایی که خشن‌ترین حالت اعتراض مثل ویرانی و تخریب و از بین بردن اموال عمومی را به دنبال داشت، شکل گرفت، به راه افتادن حرکت‌های بی‌ثبات به سرکردگی جاهلان دور گودنشین که چون طبل توخالی، جز حرف زدن کاری دیگر از دستشان برنمی‌آمد، از پیامدهای فراخوان‌هایی بود که در نهایت حماقت اعلام می‌شد، ولیکن در مقابل مردانی قد علم کردند و در برابر این ناآرامی‌ها با تمام وجود ایستادند و برای امنیت مردم از جان شیرین نیز گذشتند.

حسن زاده تصریح کرد: شهدای امنیت بصیرتی فراتر از دیگران داشته‌اند، چراکه در زمانی که خیلی‌ها تردید داشتند، این شهیدان بزرگوار تردیدی در دل راه ندادند و دانستند راه درست کدام است، خون این شهیدان یه این کشور برکت می‌دهد ؛ چرا که کاری ارزشمند انجام داده‌اند.

گفتنی است سخنرانی، اجرای برنامه مداحی و مرثیه سرایی و اجرای برنامه همخوانی و.. از جمله برنامه های دومین سالگرد شهید  پوریا احمدی بود.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 60612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =