هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد ۱۲۹ قرارداد و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۰۵ قرار داشت و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود و امروز -سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳- نیز شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۲۹ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ۶ ایستگاه وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است. همچنین در ۱۳ ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) و در ۸ ایستگاه (شادآباد.منطقه ۱۸، شریف.منطقه ۲، شهرداری‌های مناطق ۱۱،۱۹ و ۱۵، میدان فتح.منطقه ۹، پارک شکوفه.منطقه ۱۴ و فرمانداری شهر ری. منطقه ۲۰) وضعیت ناسالم برای همه (قرمز) ثبت شده است.

بر اساس گزارش سایت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه میدان امام خمینی (ره) در منطقه ۱۲ با شاخص ۷۴ و قرار گرفتن در وضعیت قابل قبول (زرد)، بهترین شرایط را دارد و ایستگاه پارک شکوفه منطقه ۱۴ با شاخص ۱۷۶ و ثبت وضعیت قرمز آلوده ترین نقطه در شهر تهران است.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۱۴۱ روز هوای قابل قبول، ۶۱ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم برای همه در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال گذشته، ۸ روز هوای پاک ، ۱۵۳ روز هوای قابل قبول، ۴۴ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و ۵ روز ناسالم برای همه بوده است.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 60999

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =