حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه به تهران با ۲۸ مسافر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه به تهران با ۲۸ مسافر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۶:۱۹ صبح امروز، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر اتوبان ساوه به سمت تهران (ورودی آزادگان جنوب) به مراکز امدادی گزارش شد.

در پی این حادثه، چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. پس از رسیدن به محل حادثه، مشخص شد که اتوبوس با ۲۸ سرنشین که متعلق به یکی از کارخانجات صنعتی بوده، از مسیر اصلی منحرف شده و در محوطه خاکی و فضای سبز کنار اتوبان واژگون شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌ها، اکثر سرنشینان پیش از رسیدن آتش‌نشانان از اتوبوس خارج شده بودند. دو تا سه نفر همچنان نیاز به کمک داشتند که با حضور آتش‌نشانان، این افراد به‌سرعت از داخل اتوبوس خارج شدند. از میان سرنشینان، پنج تا شش نفر که دچار مصدومیت‌های شدیدتری بودند، پس از دریافت کمک‌های اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین اتوبوس اورژانس به حدود ۲۲ الی ۲۳ نفر دیگر که جراحات سطحی‌تری داشتند، برای بررسی‌های بیشتر خدمات‌رسانی کرد.

وی درپایان خاطرنشان‌کرد: محل حادثه برای بررسی علت دقیق واژگونی به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات آتش‌نشانان به پایان رسید. توصیه می‌شود که رانندگان به‌ویژه در ساعات اولیه صبح با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند و کارخانجات نیز از خودروهای ایمن‌تر و رانندگان مجرب‌تر استفاده کنند.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: 61041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =