اختتامیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران از برپایی آیین اختتامیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده با تأکید بر منویات رهبری مبنی بر توجه به نوجوانان و جوانان به عنوان کسانی که فردای این کشور را اداره خواهند کرد، گفت: طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ۱۴۰۳، روز - پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه- با حضور شهردار تهران و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه سه هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان پرسنل شهرداری تهران و خانواده‌هایشان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده با بیان اینکه این طرح با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با مفاهیم دینی و انقلابی به اجرا درآمد، افزود: در این دوره همه حوزه‌های بسیج شهرداری تهران به اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع فرهنگی و آموزشی برای فرزندان پرداختند و با توجه به ظرفیت‌های موجود، گروه‌های سرود، تئاتر، دکلمه و... را از میان فرزندان پرسنل تشکیل دادند؛ همچنین با استفاده از مربیان باتجربه و البته پشتیبانی بسیج شهرداری تهران، آنها را تقویت کردند.

اختتامیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی برگزار می‌شود

وی از تداوم اجرای این طرح خبر داد و گفت: در تلاش هستیم طرح نشاط و تعالی فقط ویژه فصل تابستان و ایام تعطیلی مدارس نباشد و در بقیه فصول سال، برنامه‌های مختلفی ویژه فرزندان پرسنل تدارک دیده شود که این امر منجر به شناسایی، رشد و پرورش استعدادهای فرزندان پرسنل شهرداری خواهد شد.

گفتنی است بر اساس آخرین گزارشات، امسال بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان پرسنل شهرداری تهران از طرح نشاط و تعالی بهره‌مند شده‌اند و برای تک‌تک این افراد پرونده فعالیت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 61074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =