به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود لطفی با اشاره به حجم بالای خدماترسانی روزانه مترو که میزبان بیش از دو و نیم میلیون سفر درونشهری است، گفت: در شرکتی با این ابعاد و دامنه گسترده خدمات، روابطعمومی صرفاً یک واحد اداری نیست؛ بلکه ستون ارتباطی شرکت با همه ذینفعان به شمار میرود.
وی با مرور عملکرد بخشهای مختلف مدیریت ارتباطات و امور بین الملل از جمله ارتباط با رسانه ها، تبلیغات، تلفن ارتباط مردمی، کانال های اطلاعرسانی به مسافران، نظرسنجیها و تحلیل دادههای مربوط به رضایت شهروندان، تأکید کرد: پاسخگویی دقیق، اطلاعرسانی جامع و تعامل دوسویه با مسافران، اساس اعتمادسازی در متروست. روابطعمومی باید صدای مردم در سازمان و صدای سازمان برای مردم باشد.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران همچنین با بررسی نحوه تحلیل نظرسنجیهای انجامشده، اظهار داشت: تحلیل دادههای مرتبط با رضایتسنجیها باید به تصمیمسازیهای کلان در حوزه خدمات منجر شود؛ چرا که دیدگاه مسافران مهمترین شاخص برای ارزیابی عملکرد ماست.
لطفی با بیان اینکه مدیریت ارتباطات باید در پنج سطح اصلی نقش فعالی ایفا کند، خاطرنشان کرد: روابطعمومی امروز باید پیونددهندهای هوشمند میان سازمان و ذینفعان مختلف باشد؛ از کارکنان گرفته تا مسافران، پیمانکاران، شهرداری و نهادهای همکار و البته رسانههای جمعی که صدای عمومی جامعهاند.
در پایان این بازدید، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن قدردانی از تلاشهای مستمر کارکنان مدیریت ارتباطات و امور بینالملل، ابراز امیدواری کرد که با تقویت ظرفیتهای ارتباطی، متروی تهران بتواند بیش از پیش در مسیر ارتقا رضایت شهروندان و توسعه ارتباطات اثربخش گام بردارد.
انتهای پیام/
نظر شما