الزمات و زیرساخت های ورود شرکت شهروند به بازار سرمایه

ورود شرکت شهروند به بازار سرمایه نیازمند زیرساخت‌های مختلفی همچون، اصلاح ساختار، تطبیق آن با شاخصه‌های مربوط به صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و قابلیت رقابت با رقبا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، وحید کریمی مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند با بیان اینکه در شرایط فعلی اولویت اصلی سلامت مشتریان و کارکنان است افزود: با توجه به محدودیت‌های پیش آمده در کشور برای کنترل پاندمی کرونا و از طرفی کاهش ساعت کاری فروشگاه‌ها باید بتوانیم ضمن خدمات رسانی کافی و رضایت بخش به شهروندان، موضوع سلامت مراجعه‌کنندگان و کارکنان مستقر در فروشگاه‌ها را در تمام سطوح مورد توجه قرار دهیم تا شاهد کمترین آسیب به سلامت شهروندان باشیم.

وحید کریمی با تاکید بر اهمیت عملکرد هوشمندانه و اشراف کامل به بازار و رقبا گفت: انتظار می‌رود مدیران فروشگاه‌ها ضمن بهره گیری دقیق و درست از تجارب و توانمدیهایشان، با هوشمندی کامل و در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و شرایط فروشگاهشان با حداکثر توان و خلاقیت در حیطه فروش و رضایتمندی بیشتر مشتریان رفتار کنند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به اهمیت تامین کالا بیان کرد: سرفصل عملکرد شهروند از نقطه تامین کالا شروع می‌شود، به همین خاطر انتظار می‌رود همانطور که در خصوص تامین روغن عملکردمان مثبت بود و توانستیم این کالا را با بالاترین تنوع و هیچ کمبودی در تمام شعب داشته باشیم، در خصوص تامین سایر کالاهای اساسی نیز به همین شکل عمل کنیم.

او در ادامه افزود: پیش بینی تامین کالاهای اساسی با توجه به شرایط بازار  و مناسبت‌های پیش رو می‌بایست انجام شود و برای جلوگیری از کمبود کالا، به هیچ عنوان کالاهای اساسی به صورت عمده عرضه نشود.

کریمی در ادامه گفت: در بازار رقابت باید هنرنمایی کرد، راهکار برون رفت از شرایط بحرانی، اتخاذ تصمیم‌های کلیدی و حساب شده‌ است که لازمه آن شناخت کامل مدیران از حوزه‌های تحت مدیریت‌شان است.

او افزود: مدیران باید بتوانند ضمن پیش‌بینی شرایط بحران، برای آن راهکار داشته و در زمان لزوم با در نظر گرفتن شرایط بومی منطقه عمل کنند.

مدیرعامل شرکت شهروند در خصوص فروش مجازی شهروند بیان کرد: بحث توسعه خدمات فروش مجازی شهروند یکی از مهم‌ترین مطالبات مدیریت شهری و شهروندان است، باید زیرساخت‌های آن به شکلی باشد که بتواند پاسخگوی مشتریان در تمام نقاط تهران باشد.

وحید کریمی با بیان اینکه هر اجرای هر معاهده‌ای الزامات مخصوص به خود را دارد گفت: ورود شرکت شهروند به بازار سرمایه نیز نیازمند زیرساخت‌های مختلفی همچون، اصلاح ساختار، تطبیق آن با شاخصه‌های مربوط به صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و قابلیت رقابت با رقبا است.

او افزود: از طرفی یکی دیگر از الزامات ورود به بازار سرمایه توسعه نقاط و سطح فروش در سراسر کشور است که می‌بایست با الویت کلانشهر تهران، شهرستان‌های تابعه پایتخت، استان البزر و سایر استان‌های همجوار در دستور قرار بگیرد، در این خصوص اقدامات مقدماتی صورت گرفته و پروژه های مختلفی در دست بررسی است که امیدواریم مراحل اجرایی آن به زودی آغاز شود.

کریمی در پایان با بیان اینکه با ورود شهروند به بورس اتفاقات مثبتی در انتظار شرکت خواهد بود گفت: برای حضور به بازار سرمایه نیازمند شفافیت و انظباط کاری هستیم، با تحقق این امر نه تنها شاهد شکوفایی در مجموعه خواهیم بود بلکه با اطمینان می‌توانیم بگوییم شهروند را به عنوان میراثی ارزشمند برای آینده حفظ کرده و آنرا به فرزندانمان منتقل کرده‌ایم.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر: 6995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =