تخفیف‌های غیرواقعی در «شهروند» وجود ندارد

شهر: در فروشگاه‌هایی مانند «شهروند» که دارای قدمت و هویت هستند رخدادهایی مانند تخفیف‌های غیرواقعی وجود ندارد و این مسایل معمولا در فروشگاه‌های با قدمت کم که دقت‌های لازم در صیانت از مسیر پیش رو ندارند و بخشی به شکل نمایندگی و واگذاری تابلو است، به وجود می‌آید.  

وحیدکریمی، مدیرعامل شرکت «شهروند» در گفتگو با خبرنگار شهر، درباره میزان زیان وارد شده به این فروشگاه در پی شیوع ویروس کرونا بیان کرد: ویروس کرونا تهدیدها و آثار بدی را در جامعه در همه سطوح با خود به همراه آورد که فروشگاه شهروند هم از این تهدیدها مستثنا نیست. چرا که؛ به دلیل نوع کسب و کار «شهروند» که در تعامل مستقیم برای ارائه خدمات به مشتریان و تردد زیاد شهروندان است متاسفانه در جریان شیوع ویروس کرونا چند نفر از کارکنان زحمتکش را از دست دادیم. این در شرایطی بود که تمام پروتکل‌های بهداشتی در سایر فروشگاه‌های شهروند رعایت می‌شود.

به گفته او؛ کرونا از نظر اقتصادی هم روی همه کسب و کارها اثر گذاشته است، زیرا با کندشدن فعالیت‌های اقتصادی به علت اختلال در تولید، کارکرد زنجیره تامین نیز مختل شده و روند فعالیت صنایع غذایی آثار کاهنده داشته است، از طرف دیگر این صنعت مانند اصناف دیگر نیست، «شهروند» جزو اصنافی است که به دلیل ملاحظات مردم و با اعمال محدودیت های عبور و مرور با آثار کاهنده هم مواجه بوده است به طور مثال در یک مورد ساعت کاری فروشگاه‌ها از ساعت ۲۲ به ساعت ۲۰.۳۰ تغییر یافته است.

مدیرعامل شرکت «شهروند» همچنین درباره برخی انتقادها مبنی بر واقعی نبودن تخفیف‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای توضیح داد: مجموعه با قدمتی مانند «شهروند» از یک طرف به دلیل آنکه تحت نظارت حاکمیت و نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی است و از طرف دیگر وجود حس تعصب و حرفه‌ای بودن در صنف خود،  هیچ گاه نه تمایل دارد و نه می تواند فضایی را خارج از موازین تدوین شده خود دنبال کند.

وحیدکریمی گفت: نکته مهم این است که اساسا انگیزه شهروندان از خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای جذابیت تخفیف است در غیر صورت از سوپر مارکت‌ها خرید می‌کردند. اصولا در فروشگاه‌هایی مانند «شهروند» که سابقه و خوشنامی هستند رخدادهایی مانند تخفیف‌های غیرواقعی وجود ندارد و این مسایل معمولا در فروشگاه های با قدمت کم که دقت‌های لازم در صیانت از مسیر پیش رو ندارند و بخشی به شکل نمایندگی و واگذاری تابلو است، به وجود می‌آید.

او این را هم گفت که؛ نقطه عطف شهروند برای یک چشم انداز سه ساله تعریف شده است که نقطه شروع آن در سال ۱۴۰۰ است و تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، برنامه‌ها و مسیرهای پیشرفت فروشگاه‌ «شهروند» به گونه‌ای تدوین و برنامه‌ریزی شده است که در کنار تهران ۱۴۰۰ شاهد نسل جدیدی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با عنوان شهروند ۱۴۰۰ باشیم.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 8233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =