رضا محمدی، شهردار منطقه ۱۸ تهران درباره سبک مدیریتی دکتر زاکانی و بازگشت به روحیه دهه ۶۰ توضیح میدهد. سبکی که در آن هدف رسیدن به مقام نیست، بلکه هدف این است که هیچ کاری روی زمین نماند.
۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۰۹
کد مطلب: 82372
نظر شما