نوری: صدای فرودگاه مهرآباد آسیب زننده است یا شلیک توپ؟

شهر: رییس کمسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: برخی افراد با بیان مطالبی در مسیر افزایش خستگی، غم و اندوه شهروندان گام بر میدارند.

زهرا صدر اعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر در پاسخ به برخی از انتقادها از اقدام مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران در شلیک توپ های مشقی در تحویل سال ۱۴۰۰، با تاکید بر این نکته که نباید برای تخریب و انتقاد از نهادها قضاوت ناعادلانه و تخریب گرایانه داشت، گفت: شهرداری تهران و مدیریت شهری تلاش می کند تا از همه فرصت ها برای ایجاد روحیه نشاط و شادی بخشی آحاد جامعه استفاده کند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان تحویل سال ۱۴۰۰ تعدادی توپ شلیک شد تا شهروندان با این اقدام به رسم قدیم به استقبال بهار و سال جدید بروند و احساس کنند شهر نو شده است.

نوری با بیان این مطلب که شلیک توپ در تحویل سال ۱۴۰۰ به نوعی از اندوه و غم مردم کاست، ادامه داد: بهتر است به این اقدام مدیریت شهری که با همکاری دیگر ارگان ها انجام شد نگاه مثبت داشته باشیم و از هر موضوعی برای انتقاد بهره نبریم.

او با تاکید بر این نکته که فرودگاه مهرآباد و تعمیرگاه موتور هواپیما و هلی کوپتر نیز در نزدیکی برج آزادی واقع شده اند، گفت: آن هایی که از شلیک چند توپ که پس از سال ها در زمان تحویل سال ۱۴۰۰ انجام شد، انتقاد می‌کنند که صدای آن به سازه برج ازادی آسیب وارد کرده است گوش خود را به روی صدای هر ساعته و هر روزه فرود و برخواست هواپیماها در فرودگاه مهرآباد و تعمیر و روشن شدن موتور هواپیما بسته اند و باز هم تاکید من این است که در انتقاد کردن چشم بر واقعیت نبندیم که این اقدام باعث خسته شدن مردم می شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان کرد: بهتر است در سال ۱۴۰۰ مثبت اندیش باشیم و با انتقاد های بی مورد اقدام های شادی بخش مردم را زیر سوال نبریم.

نوری تصریح کرد: شلیک توپ بعد از سال ها انجام شد و این شلیک همانگونه که کارشناسان سازمان میراث فرهنگی تایید کردند هیچ آسیبی به سازه برج آزادی وارد نمی کند.

او با اشاره به دیگر اقدام های انجام شده از سوی مدیریت شهری در نوروز ۱۴۰۰ گفت: در آستانه نوروز آنچه که در شهر مشاهده شد نشان از عید می داد و شهرداری با راه اندازی کاروان های نوروزی در سطح شهر به شادی شهروندان در بازه ای از زمان که بیماری کرونا رنج میبرند کمک کرد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با آرزوی سالی خوش برای شهروندان گفت: باید تشکر کنم از سازمان هایی مانند  مدیریت پسماند ، بهشت زهرا(س) که در سال گذشته اقدام های بسیار مثبتی انجام دادند و امیدوارم سال ۱۴۰۰ سال رونق و تلاش باشد.

۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 9367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =