میزبانی از عزاداران مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در منطقه ۶

شهردار منطقه۶ از برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در میادین اصلی و وداع با پیکر پاک شهدای گمنام در خیابان انقلاب این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه شش، رضا محمدی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی حداکثری به شرکت‌کنندگان در مراسم عزاداری و تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقدامات لازم به منظور برگزاری باشکوه مراسم از چند روز قبل در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک به عمل آمد.

شهردار منطقه ۶ در تشریح اقدامات انجام شده اظهار کرد: اقدامات وسیعی در فضاسازی محیطی برای برگزاری باشکوه مراسم از جمله نصب پرچم و سیاه پوش کردن فضاهای شهری در اطراف دانشگاه تهران، خیابان ها منتهی به میادین هفت تیر و فاطمی به عمل آمد.

وی ادامه داد: برپایی چندین موکب پذیرایی، شستشوی معابر و نرده های محوطه جایگاه نماز، رنگ آمیزی جداول، پاکسازی و واکاوی چمن های اطراف دانشگاه تهران و همچنین نصب استیج در میادین فاطمی و هفت تیر و... از جمله اقداماتی بود که به منظور برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به عمل آمد.  

محمدی با اشاره به اقدامات ترافیکی انجام شده در سطح منطقه افزود: نشست های متعددی جهت هماهنگی مسئولین دانشگاه تهران، نیروی انتظامی، پلیس راهور به منظور اجرای محدودیت های ترافیکی در مسیر برگزاری مراسم به عمل آمد و تجهیزات و المان های ترافیکی به منظور هدایت ماشین ها به مسیرهای جایگزین نصب شد.  

برپایه این گزارش، عملیات پاکسازی و نظافت معابر بلافاصله پس از برگزاری مراسم توسط حوزه خدمات شهری منطقه صورت گرفت.

انتهای پیام

۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 30169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =