زیبایی محله کشاورز دوچندان شد

خاصیت اسفند است؛ انگار که وقتی می‌آید جنب‌وجوش بیشتری در شهر و در رگ و پی آدم‌ها به جریان می‌افتد برای رسیدن به یک هدف و آن آماده شدن برای پذیرایی جانانه از بهار و عید نوروز.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، طبیعی است که مسئولان شهری هم بیکار ننشینند و بهترین‌ها را برای شهروندان‌شان تدارک ببینند. رنگ و لعاب دادن به درودیوار شهر فقط یکی از آنهاست. امسال سال نو ۲ همزمانی خجسته دارد، عید نوروز و ماه مبارک رمضان. طبیعی است که بیشتر برنامه‌ها حول این ۲ محور باشد. همان چیزی که در منطقه ۶ و قلب پایتخت صورت گرفت.

چند روزی است که طرح‌های چشمنوازی بر در و دیوار محله کشاورز نشسته است با نام «گل و صلوات». با نظارت ناظر طرح، رخساره بهادری، که نظارت می‌کند تا کار به زیباترین وجه اجرا شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ می‌گوید: «این طرح پیشنهاد شهردار منطقه بود برای زیباتر کردن محله قدیمی و اصیل کشاورز. قرار است در متراژ حدود ۲۰۰‌مترمربع در نبش خیابان کبکانیان اجرا شود تا با گل‌های محمدی و زیبای نشسته بر دیوار، به شهروندانی که هر روز از کنار آن می‌گذرند نشاط و شادابی هدیه دهد و با آیات قرآنی صلوات و ذکر بر لب‌های‌شان جاری شود.»

«فرزاد هنرور» همچنین می‌افزاید: «در طرح استقبال از بهار طرح‌های بیشتری در دست اجرا داریم که به‌زودی زینت بخش جای‌جای منطقه خواهد شد.»

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 32740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =