طرح مجازی شهر در دست بچه ها در منطقه ۱۹ کلید خورد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از آغاز طرح مجازی شهر دردست بچه ها با محوریت گردشگری ویژه دانش آموزان و شهرداران مدارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن فریدی در تکمیل این خبر گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، کاهش تردد های غیر ضروری و در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بویژه دانش آموزان پتانسیل های گردشگری شهر تهران در قالب "طرح شهر در دست بچه ها" شناسایی و معرفی می شود.

او افزود: آموزش و جلب مشارکت شهروندان به منظور ترغیب و تشویق آنها به شناخت مکان های گردشگری و بازدید مجازی از این مکان ها از اهداف اجرای این طرح است.

به گفته فریدی در این طرح مکان های گردشگری منطقه معرفی و در صفحه های اجتماعی بارگذاری می شود پس ازآن نیز مسابقه ای پیرامون شناخت این مکان ها برگزار شده و  شرکت کنندگان می توانند پاسخ سوالات را به شماره ۰۹۳۳۵۹۲۱۷۴۸  آموزش های شهروندی منطقه ارسال کنند.

همچنین در این طرح امکان شناسایی نقاط گردشگری منطقه و ارسال تصاویر و اطلاعات مربوط به آن ها برای دانش آموزان فراهم شده است.

در بخش دیگری از این طرح نیز فضاهای گردشگری و تاریخ طبیعی شهر تهران معرفی و سپس مسابقه ای از این مکان ها برگزار خواهد شد.

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 3310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =