۳۸ هزار متر مربع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی منطقه ۱۹ آزاد شد

شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه این منطقه اهتمامی جدی در برخورد با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز دارد، گفت: در بامداد روز پنج شنبه نسبت به رفع خلاف و آزاد سازی ۳۸ هزارو ۸۰۰ متر مربع اراضی واقع در ناحیه سه که با سودجویی احداث شده بود اقدام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی شهر و به منظور برخورد قانونی با کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، ۱۶ سوله هر کدام ۸۰۰ مترمربع و مجموعا ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی خیابان شقایق روبروی پیروز شمالی رفع خلاف شد.

او با اشاره به رفع خلاف ۳۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی بیان کرد: ۲۴ مورد چهار دیواری به متراژ ۲۶ هزار متر مربع آزاد سازی شد که و هیچ گونه صدماتی در پی نداشت..

شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی‌دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می شود، تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی به طور مداوم در محدوده، گشت‌زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی‌های افراد مقابله می‌کنند.

فرهادی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.

براساس این گزارش این عملیات با تجهیزات ۵ دستگاه لودر در معیت۸۰ نفر از نیروهای یگان حفاظت با حضور سرهنگ سیدهادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و جانشین، رییس دفتر شهردار منطقه،معاون خدمات شهری و محیط زیست،شهرداران نواحی پنج گانه با نیروهای نواحی، ۱۵۰ نفر نیروهای شهربان و همکاران  شهرداری انجام شد.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 33481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =