دیون مالیاتی باز در مؤسسه فناوران شهر نداریم

مدیرعامل مؤسسه فناوران شهر از تسویه بدهی‌های مالیاتی این مؤسسه تا پایان سال ۱۳۹۹ و پیگیری برای تسویه بدهی‌های سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی مؤسسه فناوران شهر برای سال های ۹۶ تا ۹۹ با بیان اینکه بحث مالیات مؤسسه نیاز به توضیح دارد، اظهار کرد: تعیین تکلیف صورت های مالیاتی، بودجه جهت تقویت مالی برخی دفاتر خدمات الکترونیک شهر و کارکنان موسسه فناوران بابت تسهیلات اعطایی از بندهای تکلیفی گزارش حسابرسی این مؤسسه است.

علیرضا احمدی مدیرعامل مؤسسه فناوران شهر با بیان اینکه مالیات تا پایان سال ۹۹ به طور کامل رسیدگی شده است، اظهار کرد: از سال ۹۹ مورد رسیدگی قرار نگرفته اما دیون مالیاتی باز در مؤسسه نداریم. در مجموع صورت های مالیاتی سال ۱۴۰۰ نهایی نشده و سال ۱۴۰۱ نیز در جریان بررسی است.

وی تأکید کرد: در سال ۹۸ بر اساس مصوبه مجمع، حسابی در بانک داشتیم که بتوانیم تسهیلات اعطا کنیم و چون بدهی دفاتر باید وصول می شد، به مرور بدهی را به صفر رساندیم که در صورت های مالی نیز منعکس شده است.

احمدی با بیان اینکه مانده بدهی را باید از بانک دریافت می کردیم، یادآور شد: ما با بانک تفاهم نامه داریم و ما تأمین منابع را انجام می دهیم و بانک تسهیلات را به دفاتر می پردازد.

گفتنی است گزارش حسابرسی مؤسسه فناوران شهر برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 35794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =