توقیف ساعتی ۳ هزار و ۶۰۰ خودروی حادثه‌ساز از ابتدای سال تاکنون/ پلیس هزینه تخلفات را بالا می‌برد

رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه‌ساز به صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ و انتقال آن‌ها به پارکینگ خبر داد.

به گزارش شهر، سردار محمد حسین حمیدی که به منظور بازدید از اجرای طرح برخورد با رانندگان حادثه ساز در بزرگراه همت حضور یافته بود،گفت: یکی از خطوط قرمز پلیس ارتکاب تخلفات حادثه ساز توسط برخی از رانندگان پرخطر است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خطاب پلیس به آن دسته از رانندگانی هست که پر خطر هستند و ملاحظات ایمنی را برای خود و دیگران در نظر نمی‌گیرند و شبکه معابر شهر تهران را ناایمن می‌کنند.

وی افزود: پلیس برای برخورد با این دسته از رانندگان، در طول شبانه روز طرح‌های ویژه‌ای دارد و همکاران بنده در گشت‌های محسوس و نامحسوس تکلیف و وظیفه دارند که با اینگونه رانندگان بدون اغماض برخورد کنند.

سردار محمدحسین حمیدی اظهار کرد: بخشی از خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند و توقیفات طولانی مدت در انتظار آنهاست و برخی نیز در قالب توقیفات ساعتی در کنار بزرگراه‌ها و حاشیه ایمن متوقف و ساعاتی را در کنار پلیس خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۶۰۰دستگاه خودروی حادثه ساز توسط تیم‌های پلیس در طرح توقیفات ساعتی در کنار بزرگراه‌ها متوقف شده و رانندگان آن‌ها بعد از آنکه به شرایط عادی جهت ادامه رانندگی بازگشتند به آن‌ها اجازه تردد داده شد. سوابق این رانندگان در اختیار پلیس قرار دارد که در صورت تکرار تخلف، آن‌ها را به پارکینگ هدایت تا هزینه تخلف آن‌ها را بالا ببریم.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 36128

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =