تقوی: برخی برای لقمه‌ای «نان» بازیچه منافقان شده‌اند/ جاسوسی نتیجه‌ای جز حقارت ندارد

رئیس مجمع نمایندگان مردم تهران در واکنش به آشوب‌سازی منافقان در برنامه زاکانی گفت: تلاش این افراد به نتیجه نمی‌رسد، زیرا دیگر مردم آنها را می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران به دعوت انجمن کلان شهرهای مهم جهان که نهادی غیر انتفاعی و بدون وابستگی سیاسی است، ۲۱ خردادماه راهی بروکسل شد تا در مجمع عمومی این مؤسسه شرکت کند اما عده‌ای آمدند تا چهره ایران و تهران را در محل برگزاری مجمع و مقابل چشمان شهرداران کلانشهرهای مهم جهان مخدوش جلوه دهند هرچند آنچه نصیبشان شد قرار گرفتن در بازی رسانه‌های معاند بود؛ البته بر اساس فیلم‌های منتشر شده رسانه‌های بیگانه فارسی زبان، خود جریان‌ساز این تجمع بودند.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، این افراد که به غربی‌ها پناه برده‌اند و ارتزاق خود را از این مسیر تأمین می‌کنند، هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و حضور آنها در چنین تجمعاتی موضوعی بی‌اهمیت است.

خوش‌خدمتی منافقین با برگزاری تجمعات خارج از کشور

سید رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اینکه این کارهای منافقین در خارج از کشور اتفاق جدیدی نیست، می‌گوید: دشمنان انقلاب و نظام و کسانی که به غربی‌ها پناه برده‌اند و برای آنها جاسوسی می‌کنند و ارتزاقشان از سازمان‌های جاسوسی است طبعاً برای خوش خدمتی بیشتر و نشان دادن وابستگی خود در زمان سفر مسئولان ایرانی در کشورهای خارجی به چنین تجمعاتی روی می‌آورند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران: برخی برای لقمه‌ای نان بازیچه دست منافقان شده‌اند

او ادامه می‌دهد: این اتفاقات از روزهای اول انقلاب وجود داشته و کسانی که از انقلاب ضربه خوردند و نتوانستند در کشور بمانند، به دشمن پناه آوردند و امروز هم در مقابل مسئولان شعار می‌دهند که به اعتقاد من، موضوع مهمی نیست.

منافقین در اغتشاشات ایران چه نتیجه‌ای گرفتند که در خارج از کشور بگیرند؟

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تأکید می‌کند: چنین افرادی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند؛ مگر کسانی را که ساماندهی کردند و در داخل کشور به اغتشاش پرداختند چه کاری توانستند انجام دهند که در خارج از کشور بتوانند؟

تقوی‌ معتقد است که این اعمال برای لقمه‌ای نان و پول است و جاسوسی کردن برای کشور چیزی جز ذلت و حقارت نیست.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس، چنین افرادی به دشمن پناه برده‌‎اند و توانشان را مقابل کشور خود و در همراهی با دشمنان اصلی ما که با انقلاب و ایران دشمنی دارند، در خدمت گرفته‌اند و کمک می‌کنند ضربه‌ای بزنند اما به نتیجه نمی‌رسند زیرا دیگر مردم آنها را می‌شناسند.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 37852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =