نادعلی: رفتار زشت و بی‌رمق وطن‌فروشان موجب تمسخر خودشان شد/ این تحرکات «کف روی آب» است

سخنگوی شورای شهر در واکنش به آشوب‌طلبی عده‌ای قلیل در حاشیه برنامه شهردار تهران در بروکسل، گفت: دنیا ایران را به عنوان یک قدرت می شناسد؛ لذا این افراد با چنین رفتارهایی بیشتر موجب تمسخر خود می‌شوند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در واکنش به تلاش مذبوحانه روز گذشته منافقان در به آشوب کشاندن برنامه‌های شهردار تهران در بروکسل،  اظهار می‌کند: وقتی که یک عده‌ای به دلیل اختیار کردن و انتخاب تفکرات غلط و نه تنها غیراسلامی بلکه غیرانسانی، به تدریج به فضای بی‌وطنی می‌رسند و روحیه بی‌میهنی پیدا می‌کنند، در واقع وطن خود را از دست می‌دهند، به طوری که عملاً آویخته قدرت‌های استکباری و سربازهای شیطان بزرگ و شیاطینی همچون سازمان منافقین می‌شوند. آنها با اینکه تعدادشان کم است تنها رمقی را که برای شان باقی مانده در رفتارهای زشت این چنینی به کار می‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه می‌دهد: اگر یک قهرمان ورزشی از ایران اسلامی به رویدادی بین‌المللی می‌رود، هم می بینیم که عده‌ای جمع می‌شوند، تمسخر می‌کنند و سبب آزار و اذیت وی می‌شوند؛ یا اگر گروه علمی و فنی و مسئولان جمهوری اسلامی به کشورهای خارجی سفر می‌کنند، تعدادی کم حاضر می‌شوند و فیلم ضبط کرده و در رسانه‌های معاند  منتشر می‌کنند تا جمهوری اسلامی را منزوی وانمود کنند.

او تأکید می‌کند: این‌ها کف روی آب هستند که با جایگاه‌های ویژه و پیشرفت‌هایی که جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی و فناوری به دست می‌آورد -روز به روز نیز این توفیقات افزایش پیدا می‌کند- بعد از مدتی کف‌های روی آب از بین می‌روند.

نادعلی تاکید می‌کند: دنیا ایران را به عنوان یک قدرت می شناسد؛ لذا این افراد با چنین رفتارهایی بیشتر موجب تمسخر خود می‌شوند.

او معتقد است؛ شهردار تهران و تیم همراه با نگاه بین‌المللی در مجمع عمومی متروپلیس حضور یافته‌اند و پیشرفت‌های پایتخت ایران را به اشتراک می‌گذارند و از پیشرفت‌های دنیا برای خدمت بیشتر الهام می‌گیرند و در این مسیر، چنین تجمعاتی اتفاق مهمی نیست و نباید جدی گرفته شوند.

انتهای پیام/ 

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 37872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =