۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 38007

روزی به نام خادمین شریف شهر

حسین نظری- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری
روزی به نام خادمین شریف شهر

به طور قطع، تحقق این مهم با ‌ پاکبان‌های عزیز شهر به عنوان شریف ترین و زحمتکش ترین نیروهای خدوم شهرداری تهران امکان پذیر است.

تهران شهری با بیش از ۲۰۰ سال سابقه پایتختی و با جمعیتی بیش از ۹ میلیون نفر، از جمله کلانشهرهای موثر در دنیای امروز است، دنیایی که یکی از مهم ترین مولفه های حکمرانی در آن، تامین خواسته های شهروندانش است. تجربه اداره شهرهای مختلف در طول سال ها نشان می دهد که در میان تمامی درخواست ها و تقاضاهای شهروندان از مدیریت شهری، نظافت شهر از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. در تهران نیز مانند تمامی شهرهای جهان پاکیزگی شهر در تمامی دوره های مدیریت شهری به ویژه در دوره اخیر از اولویت ها بوده و تلاش می شود برنامه‌ریزی ها به این موضوع مهم معطوف شود.  

به طور قطع، تحقق این مهم با ‌ پاکبان‌های عزیز شهر به عنوان شریف ترین و زحمتکش ترین نیروهای خدوم شهرداری تهران امکان پذیر است. پاکبانانی که در تمامی ساعات شبانه روز و بدون توجه به مناسبت‌های شادی و غم همواره در سطح شهر حضور دارند تا تهرانی پاکیزه بسازند. تحت این شرایط، نام‌گذاری روزی به نام «پاکبان» فرصتی است برای یادآوری تمامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های این قشر که سخت ترین وظایف را با همتی مثال زدنی انجام می دهند به این امید که مردم صبح خود را با منظره ای زیبا از شهر و آخرین ساعات حضور خود در خیابان ها را با تصویر زیبایی از جذابیت‌های تهران آغاز و به پایان برسانند.  

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 38007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =