آغاز مرحله دوم طرح قرآنی قلب سلیم با برپایی سفره‌های مادرانه در منطقه ۶

دور جدید طرح قرآنی قلب سلیم، با برپایی سفره مادرانه به میزبانی بیت شهید سید ابراهیم شاه مرادی و با حضور دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در منطقه ۶ دوباره آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه شش، این ویژه برنامه قرآنی درآستانه عید سعید غدیر خم و در تداوم و برپایی محافل انس با قرآن کریم در منازل با حضور مادر و همسر شهدا در خانه شهید سید ابراهیم شاه مرادی به اجرا در آمد.

رضا محمدی شهردار منطقه ۶ در جریان این برنامه گفت: بنای کار فرهنگی در منطقه با اولویت بخشی به مباحث قرآنی است، که حضور دانش آموزان دهه هشتادی در چارچوب طرح سفره های مادرانه در بیوت معظم شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن در خانه شهداء شیوه موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

این محفل قرآنی با حضور تعدادی از دانش آموزان عضو کانون های نوجوانان محلات ناحیه سه در کنار مادر و همسر شهدای ساکن منطقه برگزار شد که همراه با مولودی خوانی، جشن و دکلمه خوانی توسط دختران دهه هشتادی خطاب به شهید سید ابراهیم شاه مرادی بود.

اقامه نماز جماعت در منزل شهید بزرگوار و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان شاهمرادی، پشت مشهدی، صمدی، صالح و مگردچیان، حسن ختام این برنامه بود.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 39082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =