ادای احترام شهردار منطقه ۱۲ به شهدای گمنام میدان ارگ

شهردار منطقه ۱۲ در اولین ساعات کاری خود به شهدای گمنام میدان ارگ ادای احترام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه در نخستین ساعات کاری خود به همراه معاونان، شهردار ناحیه و جمعی دیگر از مدیران شهری این منطقه در محل مقبره شهدای گمنام میدان ارگ حاضر شد و به آنان ادای احترام کرد.

انارکی محمدی با حضور در محل مقبره شهدا ضمن تأکید بر زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان سلحشور و شهیدان والامقام گفت: تجدید میثاق با شهدا و بستن پیمان دوباره با آنان، همچون چراغ راه معنوی برای رسیدن به سر منزل مقصود است.

شهردار قلب طهران ادامه داد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره اهدافی را که برای تحقق آن جنگیده‌اند، سرلوحه‌ اقدامات و کارهای خود قرار دهیم.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های مردان و زنان غیور کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: با شهدا عهد می‌بندیم که بتوانیم به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا شاهد رضایت مردم در مسیر خدمت‌رسانی به آنها باشیم.

بر اساس این گزارش، زیارت این مقبره، بلافاصله پس از برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید منطقه انجام شد و هدف از آن کسب برکت از فضای معنوی قبور این شهدای معزز در اولین گام‌ها در این سمت، همچنین بهره‌مندی از دعای خیر آنان در خدمت‌رسانی به منطقه و شهروندان آن بود.

آرامگاه شهدای گمنام بازار تهران (بنای یادبود) در محله ارگ و میدان ۱۵خرداد واقع شده است. این مکان، محل قبور مبارک سه شهید گمنام است که در دهه محرم سال ۱۳۹۳ در آن به خاک سپرده شده‌اند و هم‌اکنون زیارتگاه مردم متدینی است که هر روزه برای دعا و مناجات در آنجا حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 39405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =