لزوم برنامه‌ریزی جهت انجام به موقع پروژه‌های احداثی منطقه در سال ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۱۲ برنامه‌ریزی متناسب با تعهدات جاری و آتی را مبنای اصلی تحول در اجرای پروژه‌ها دانست و بر ضرورت انجام به موقع ۳۳ پروژه تعریف شده در بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به برنامه های اجرایی در سال ۱۴۰۳ گفت: همه حوزه ها مکلف هستند برنامه ها و پروژه های خود را طبق نقشه‌ راه و با برنامه ریزی مدون پیش برده و بر کیفیت اجرای آن ها توجه لازم را مبذول کنند.

وی در این جلسه توجه همه جانبه در اجرای پروژه ها را از معاونان منطقه خواستار شد و اضافه کرد: ایجاد حساسیت و دقت در اجرای پروژه ها می تواند در بخش افزایش کیفیت بسیار کارساز و موثربوده و روند اجرای آن را سرعت بخشد.

وحید رضا انارکی محمدی ضمن پیگیری روند اجرایی پروژه های احداثی ، بر تعریف و اقدام خاص هر حوزه فرای این پروژه ها در سال جاری با توجه به موقعیت خاص منطقه تاکید کرد.

شهردار منطقه۱۲ خدمات رسانی شایسته و تلاش شبانه روزی با نگاه کارشناسی به ویژه در محلات کم برخوردار را از مهمترین محورهای پروژه های سال ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: از برنامه ریزی های مهمی که باید برای تسریع اجرایی شدن پروژه های سال جاری مد نظر قرارگیرد لزوم انجام به موقع مطالعات و تهیه اسناد و مدارک مناقصات مرتبط با پروژه‌ها است.

وحید رضا انارکی محمدی خواستار نظارت مستمر بر حسن اجرای کمی و کیفی پروژه‌های احداثی شد و با مؤثر دانستن نقش نظارت مستمر و حضور معاونین در پروژه ها افزود: پروژه ها باید با امانت‌داری مسئولانه اجرا و مورد بهینه‌سازی قرار گیرند.

انتهای پیام /

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 53422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =