بررسی اقدامات مناطق ۱ و ۳ و کلانشهرهای اهواز، اصفهان، شیراز و یزد در مرزهای شلمچه و چذابه

با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور برنامه ها و اقدامات مناطق ۱ و ۳ و کلانشهرهای اهواز، اصفهان، شیراز و یزد در مرزهای شلمچه و چذابه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسات هماهنگی با استانداری خوزستان و کلانشهرهای اصفهان، شیراز، یزد، اهواز با حضور مهندس حسین نظری، رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان، نمایندگان شهرهای اهواز، اصفهان، شیراز، یزد، شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۱ و ۳ به منظور آماده سازی مرزهای (شلمچه و جذابه) جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی برگزار شد.

در این جلسه حسین نظری؛ رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) از همکاری کلانشهرها قدردانی کرد و گفت: این نشست در راستای انجام هماهنگی های لازم با استانداری خوزستان و کلانشهرهای اصفهان، شیراز، یزد که از استان های معین ما در مرزهای شلمچه و چذابه در کنار مناطق ۱ و ۳  در این مرزها خدمات رسانی خواهند کرد، برگزار شده است.

نظری در ادامه افزود: انشالله با همکاری کلانشهرها بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زائرین آقا اباعبدالله الحسین(ع) باشیم و این توفیقی است که نصیب ما شده است و باید به نحو احسن آن را به انجام برسانیم.

همچنین در این جلسه خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت ها در مرزهای شلمچه و چذابه پرداخت و شهرداری های اهواز، اصفهان، شیراز و یزد و مناطق ۱ و ۳ نیز به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوعاتی چون ایجاد زیرساخت های لازم در این مرزها، پاکسازی و آماده سازی مرزها، بهسازی و یا احداث سرویس های بهداشتی و حمام در آن محدوده، چگونگی استقرار نیروها، تجهیزات و... پرداختند.

بنابر این گزارش؛ در این جلسه که در راستای اتخاذ تمهیدات و انجام هماهنگی‌های لازم برگزار شد، وظایف کمیته خدمات شهری در مرزهای شلمچه و چذابه تشریح شد.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 40109

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =