ذره‌بین/ دلیل وجود کارگاه‌های عمرانی در کنار ایستگاه‌های فعال مترو چیست؟

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ما با راه‌اندازی یک ورودی ایستگاه را افتتاح می‌کنیم؛ بنابراین این به معنای تکمیل سایر ورودی‌ها نیست. هر ایستگاه ۲ یا چند ورودی دارد و عملیات عمرانی آن بعد از افتتاح اولیه ادامه خواهد داشت.

محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت مترو تهران در گفتگو با خبرنگار شهر در خصوص تذکر روز گذشته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران درباره اینکه برخی از کارگاه های ساخت ایستگاه های مترو بعد از راه انداری جمع آوری نشده است، اظهار کرد: در واقع، این حرف که کارگاه های عمرانی مترو و دیگر فعالیت های عمرانی شهرداری تهران بعد از اتمام عملیات اجرایی جمع آوری بشود، درست است؛ چون عرصه شهر باید برای تردد مردم ساماندهی بشود و به زیبایی شهر لطمه نخورد.

وی گفت: اما اتفاقی که می افتد این است که ما با راه اندازی یک ورودی ایستگاه را افتتاح می کنیم؛ بنابراین این به معنای تکمیل سایر ورودی ها نیست. هر ایستگاه ۲ یا چند ورودی دارد و عملیات عمرانی آن بعد از افتتاح اولیه ادامه خواهد داشت.

هرمزی با بیان اینکه نکته دیگر این است که ایستگاه های مترو با حدود ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی راه اندازی می شوند، ادامه داد: این چند درصدی که باقی می ماند لطمه ای به عملکرد مترو وارد نمی کند ولی در طول بهره برداری هواسازها و هواکش های میان تونلی تکمیل می شوند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه این نواقص در طول دوره بهره برداری تکمیل می شوند، افزود: به این دلیل ایستگاه ها با حدود ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی افتتاح می شوند که سریع تر مورد استفاده و بهره برداری قرار بگیرند. با این حال درست است که این کارگاه ها باید ساماندهی و کوچک سازی بشود تا تردد مردم دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 41177

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =