اجرای طرح مشاوره تخصصی در مددسراهای منطقه ۶ / تلاش برای بازگرداندن آسیب‌دیدگان به آغوش زندگی اجتماعی

شهرداری منطقه ۶ به منظور توانمندسازی مددجویان برای بازگشت به زندگی اجتماعی با همکاری و مشارکت موسسه چترا خدمات مشاوره تخصصی در مددسراهای سطح منطقه ارائه می دهد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: اداره آسیب‌های اجتماعی این معاونت همواره در تلاش است تا برنامه‌های مستمری را برای حمایت از مددجویان اجرا کند، این برنامه‌ها شامل برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی، ارائه راهنمایی‌های عملی و ارتباط مستقیم با خانواده‌ها و جامعه محلی می شود.

بصیری ادامه داد: هدف اصلی این برنامه‌ها، بازگشت مددجویان به آغوش خانواده، ایجاد فرصت‌های شغلی برای آن‌ها، بهبود روابط اجتماعی و افزایش آگاهی شهروندان درباره مسائل اجتماعی است و تلاش ما در این معاونت بر این است تا مددجویان را به عنوان اعضای فعال در جامعه توانمند کنیم و آن‌ها را به زندگی اجتماعی بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری موسسه چترا در مددسراهای سطح منطقه اجرایی خواهد شد، بیان کرد: با ارائه خدمات مشاوره و آگاه‌سازی جامعه، تلاش می کنیم ضمن کاهش معضلات اجتماعی، از افراد آسیب دیده اجتماعی و افراد در معرض آسیب حمایت کنیم و آنها را در بهبود وضعیتشان یاری کنیم.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 41478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =